27 Ağustos 2010 Cuma

Evlere Mutfak Önlüğü Dikiş İşi Verililir

E-mail: dikisisi@hotmail.com

11 yorum:

  1. merhaba ben iş yerimi yeni kapattım ama şu an vede devam ediyorum her tür dikiş benim için fark etmez hepsini yaparım bana dönerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. slm, ben didem ayrıntılar için görüşmek istiyorum 05313068007

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben dilek kücük bir atolyem var bahcelievlerde 05316033044 tşk ederim

    YanıtlaSil
  4. avcılarda ikamet etmekteyim bernina 12 milimlik sanayi tipi piko makinası ve çift iğneli sanayi tipi düz dikiş makinam var.bu iş ilanına talibim.cevab verirseniz sevinirim.irtibat tel:02126947619

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİDİ KABI İMALAT EDİYORUM İLGİLENİRSENİZ 05345577986 SADECE SERİ DİKİŞ YAPABİLİYOR SANIZ ARAYIN DÜZ DİKİŞ esenler

      Sil
  5. merhaba ben ayşe bağcılarda oturuyorum teyzem için evde dikim işi arıyorum işe çok ihtiyacı var her türlü dikiş işi yapabiliyor lütfen bana geri dönüşüm yaparsanız sevinirim mail adresim:sultan_aise@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar facebook veya twitterda sayfa beğenerek(takip ederek) fazla düşük olmayan paralar kazanabilirsiniz. tek yapmanız gereken üye olup beğenmelere başlamak. 15euro olduğunda ödemenizi alabilirsiniz. gayet büyük bir şirket olduğundan bir riski yok ayrıca para harcamadan kazanabilirsiniz. veya facebook sayfanızın üye sayısını çoğaltabilirsin -sayfayı türkçeleştirmek için google çeviri yi kullanın inanın çok kolay sizde kazanın
    http://2e255669.linkbucks.com

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. istanbul gaziosmanpaşada oturuyorum.evde dikiş işi arıyorum.05359458955

    YanıtlaSil
  9. istanbul gazi osman paşa da oturuyorum terzi dükkanım var.Düz ve overloklu işler yapılır. 533 301 18 28

    YanıtlaSil
  10. bursa sırameselerde oturuyom dikiş işi arıyom 1duz 2over 1 superlogum var tel 05078571680

    YanıtlaSil